Translate

sâmbătă, 12 aprilie 2014

Anti dar nu împotrivă

La mine e şi mai târziu! De parca am fi in poezia aceea in care scrisorile circulă inscripţionate pe cochilia unui melc călător.  De-abia acum am vazut ca mi-ai răspuns!...Si poate incă mai aştepti răspuns.
Tastatura asta blestemată imi face figuri,nu găsesc mereu diacriticile!AH!
Tu le spui poze, eu le spun fotografii. Nu-mi plac pozele! Pozatul e pozat şi atât. Fotografia e artă.
Tu spui că te aşezi in umbră când priveşti ceva in obiectiv. Dar când te laşi imortalizata de obiectiv,stai in soare,nu?
Ai vrea sa faci o poză de pe Lună. Ha,ha! Incerc să mi te imaginez in costumul acela mare cu toată instalaţia aceea de menţinere a vieţii in spinare si cu casca in cap,care iţi limiteaza vizibilitatea imprejurul tău,incercând sa ajustezi aparatul foto sa focalizezi...
probabil ca din zece cadre o sa prinzi si planeta  noastră intr-unul. Şi poate că atunci acolo sus in frigul şi bezna şi liniştea de pe Lună,luptându-te cu gravitaţia mică şi cu stânjeneala costumului să-ţi vină mintea la cap şi să inţelegi că e important câteodată si 'UNDE suntem'.
Tu crezi că e important cu cine suntem.
Eu cred că e mai important cine suntem.
Tu vrei o poză in care nu te vezi.
Eu vreau să ştiu cine sunt.
Ne luptăm? Te provoc!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu